السلام علیک یا ابا صالح المهدی
السلام علیک یا ابا صالح المهدی

السلام علیک یا ابا صالح المهدی

ویرایشگر فیلم وصدا

نرم افزار ساده آهنگ سازی و میکس - Future Decks DJ Pro 3.6


 

 

 

 

نرم افزار Future Decks DJ Pro با وجود حجم کم و محیط تقریبا ساده، امکانات خوبی برای آهنگ سازی و میکس قطعات موسیقی دارد. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران خانگی و آهنگ سازان آماتور از این نرم افزار استفاده میکنند.

 

مهم ترین کاربرد این نرم افزار، شبیه سازی دستگاه DJ است. یعنی از آن میتوانید برای تهیه ریمیکس آهنگ ها استفاده کنید. حتی میتوانید از آن در اجرای زنده استفاده کرده و مثل یک دیجی حرفه ای قطعات را میکس کنید و شنوندگان را به وجد بیاورید!

 

نسخه جدید نرم افزار Future Decks DJ Pro به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

http://s5.picofile.com/file/8118454526/41.gif



نرم افزار برش فیلم - Boilsoft Video Splitter 7


 

 

 

 

به دنبال یک برنامه ساده، کوچک، و بی دردسر برای برش فیلم هستید؟ نرم افزار Boilsoft Video Splitter را امتحان کنید.

 

این نرم افزار همانطور که از اسمش پیداست، مخصوص برش قسمت های دلخواه فیلم، و یا چند تکه کردن فایل های ویدیویی است. توسط این نرم افزار میتوانید قسمت های مورد نظر را از فیلم حذف کرده و سپس آن را دوباره ذخیره کنید. و یا میتوانید یک فیلم طولانی را به چند قسمت کوچک تر تقسیم نمایید.

http://s5.picofile.com/file/8118454526/41.gif


ابزار فایل های ویدیویی MKV با امکانات مختلف - MKV Toolnix 6


 

 

 

 

فرمت MKV ، یکی از فرمت های رایج برای فایل های ویدیویی (فیلم) با کیفیت بالاست.

 

اما با توجه به جدید بودن این فرمت، بسیاری از نرم افزارهای متداول ویرایش فیلم از آن پشتیبانی نمیکنند. به همین دلیل در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که دارای ابزارهای مختلف برای کار با فایل های MKV است.

 

نرم افزار MKV Toolnix امکان مدیریت کامل روی فایل های MKV را دارد. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به تبدیل فرمت، CHapter بندی، و اضافه کردن زیرنویس اشاره کرد.

http://s5.picofile.com/file/8118454526/41.gif


نرم افزار ایجاد جلوه های ویژه فیلم - Adobe After Effects CS6 64Bit


 

 

 

 

از نرم افزار After Effects معمولا برای ایجاد جلوه های ویژه روی فیلم استفاده میشود. همچنین این نرم افزار امکانات مختلفی برای انیمیشن سازی دو بعدی و سه بعدی دارد. از سایر امکانات این نرم افزار، میتوان به اضافه کردن گرافیک و انیمیشن روی فیلم اشاره کرد.


با توجه به اینکه نرم افزار After Effects توسط کمپانی Adobe ارائه شده است، هماهنگی خوبی با فرمت های خروجی سایر نرم افزارهای Adobe مثل فتوشاپ، پریمیر، Illustrator، و Audition دارد.


نسخه جدید نرم افزار افتر افکتز، یعنی Adobe After Effects CS6 با مجموعه ای از ابزارها و امکانات جدیدتر نسبت به نسخه قبلی ارائه شده است.

 

کمپانی Adobe ، نرم افزار After Effects CS6 را فقط به صورت 64 بیتی ارائه کرده است. یعنی فقط روی کامپیوترهای مجهز به پردازنده (CPU) و ویندوز 64 بیتی قابل نصب میباشد.

http://s5.picofile.com/file/8118454526/41.gif


نرم افزار حرفه ای تدوین فیلم - Adobe Premiere Pro CS6 64Bit


 

 

 

 

نرم افزار پریمیر یکی از با سابقه ترین و بهترین نرم افزارها برای ویرایش و تدوین حرفه ای فیلم است.

 

نسخه جدید این نرم افزار، یعنی Adobe Premiere Pro CS6 به تازگی منتشر شده است. این نرم افزار تمام ابزارهای لازم برای ویرایش فیلم را دارد. دقیقا مطابق با یک استودیوی کامل فیلم سازی.

 

توسط این نرم افزار از ساده ترین ادیت ها گرفته (مثل برش و به هم چسباندن فیلم ها) تا ادیت های حرفه ای (مثل ایجاد جلوه های ویژه) قابل انجام است.

 

کمپانی Adobe ، نرم افزار Premiere Pro CS6 را فقط به صورت 64 بیتی ارائه کرده است. یعنی فقط روی کامپیوترهای مجهز به پردازنده (CPU) و ویندوز 64 بیتی قابل نصب میباشد.

http://s5.picofile.com/file/8118454526/41.gif