السلام علیک یا ابا صالح المهدی
السلام علیک یا ابا صالح المهدی

السلام علیک یا ابا صالح المهدی

پخش کنند فیلم وصدا


دانلود نسخه جدید نرم افزار چند رسانه ای کوئیک تایم

QuickTime Pro 7.7

 

 

 

مجموعه نرم افزارهای چندرسانه ای کوئیک تایم (QuickTime) جزو قدیمی ترین و با سابقه ترین نرم افزارهای مالتی مدیا هستند. این نرم افزار در ابتدا برای سیستم های مکینتاش طراحی شد و پخش کننده فرمت مخصوص خود بود. اما با فراگیر شدن فرمت های صوتی و تصویری کوئیک تایم، نسخه های مخصوص ویندوز آن نیز ارائه شد تا کاربران ویندوز هم بتوانند از رسانه های مبتنی بر Quick Time استفاده کنند.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام نصب یک نرم افزار، پیغام خطایی مبنی بر نصب نبودن QuickTime ظاهر شود. این مسئله به دلیل استفاده فراگیر از کدک های کوئیک تایم در نرم افزارهای چندرسانه ای است.

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار QuickTime Pro را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار شامل Player مخصوص پخش فیلم و آهنگ، و همچنین مجموعه کامل Codec های کوئیک تایم است. یعنی اگر برای نرم افزار دیگری نیز نیاز به کوئیک تایم داشته باشید با نصب این برنامه مشکل برطرف خواهد شد.

http://s5.picofile.com/file/8118454526/41.gif




نرم افزار حرفه ای پخش فیلم و آهنگ - Arcsoft TotalMedia Theatre 6.5


 

 

 

 

همه ما حداقل دو یا چند نرم افزار پخش فیلم و آهنگ در ویندوز خود داریم. نرم افزارهای پخش فیلم و آهنگ (پلیر ها) جزو جدایی ناپذیر زندگی دیجیتالی ما هستند.

 

تا چند سال پیش همه فیلم ها در چند فرمت محدود منتشر میشدند. که از جمله معروف ترین آنها MPG, DAT, AVI بود. ولی امروزه با توسعه تکنولوژی تصویربرداری و ذخیره سازی فایل های تصویری، فرمت های مختلفی برای فیلم وجود دارد. به همین دلیل نرم افزارهای پخش کننده هم توسعه پیدا کرده اند تا توانایی پخش انواع فرمت ها با کیفیت و امکانات خوب را داشته باشند.

 

نرم افزار TotalMedia Theatre محصولی از کمپانی نرم افزار Arcsoft بوده و یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم و آهنگ است. این نرم افزار از اغلب فرمت های رایج فیلم و صدا پشتیبانی میکند و قادر است همزمان با پخش آنها امکانات مختلفی را نیز در اختیار کاربر قرار دهد.

 

در ادامه مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از این نرم افزار را دانلود کنید.

http://s5.picofile.com/file/8118454526/41.gif


نرم افزار پخش فیلم و موسیقی - KMPlayer 3.6

 

 

 

 

نرم افزار KMPlayer در بین کاربران فارسی زبان بسیار محبوب است. شاید دلیل محبوبیت این نرم افزار علاوه بر قدرت بالای آن، معرفی نسخه های جدید آن در سایت های ایرانی باشد.

 

کا ام پلیر نه تنها قابلیت پخش انواع فرمت های ویدیویی (فیلم) را دارد، بلکه یک رابط کاربری بسیار زیبا برای پخش موسیقی نیز دارد و میتواند جایگزین نرم افزارهایی مثل Winamp نیز باشد.

 

نرم افزار KMPlayer تقریبا از تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی میکند. از جمله فرمت های فیلم AVI, MKV, MPG, 3GP, MP4, MOV, DVD, VCD, WMV و همچنین فرمت های صوتی MP3, WAV, OGG, WMA و بسیاری فرمت های دیگر.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه این نرم افزار (ورژن 3.6) را دانلود کنید.

http://s5.picofile.com/file/8118454526/41.gif


کدک پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری، به همراه مدیا پلیر کلاسیک - K-Lite Mega Codec Pack 9.9 with Media Player Classic


 

 

نسخه جدید K-Lite Mega Codec Pack به همراه Media Player Classic منتشر شد!

 

K-Lite Mega Codec Pack حاوی مجموعه کاملی از Codec ها برای پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری است.

در واقع با نصب این نرم افزار، برنامه های دیگری که برای پخش فیلم و آهنگ بر روی کامپیوتر خود دارید از Codec ها و پلاگین های آن استفاده کرده و توانایی پخش انواع فرمت ها را خواهند داشت.
 
نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack هر چند ماه یک بار نسخه جدیدی ارائه می دهد و تا کنون نسخه های زیادی از آن در سرزمین دانلود قرار گرفته است.

 

به تازگی نسخه جدید این پکیج (نسخه 9.9) منتشر شده که حاوی نرم افزار Media Player Classic نیز میباشد. نرم افزار Media Player Classic توانایی پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری را دارد.

http://s5.picofile.com/file/8118454526/41.gif

نرم افزار مدیا پلیر کلاسیک - Media Player Classic Home Cinema 1.6.4

  

 

 

نسخه جدید مدیا پلیر کلاسیک، یعنی Media Player Classic Home Cinema 1.6.4 منتشر شد!

 

نرم افزار Windows Media Player ، در ویندوز 98 و ME و 2000 ، ظاهری ساده داشت. و البته همین سادگی علاقمندان مخصوص خود را هم داشت. به همین دلیل وقتی ویندوز XP با مدیاپلیر جدیدش عرضه شد، باز هم نسخه ای ساده که دقیقا شبیه به مدیاپلیر قدیمی ویندوز بود را می شد در پوشه Windows Media Player ویندوز پیدا کرد. البته این مدیا پلیر ساده، در ویندوز 7 حذف شد و فقط همان مدیا پلیر اصلی باقی ماند.

چند سال پیش، یک مدیا پلیر ساده اما بسیار حرفه ای تولید شد که نامش Media Player Classic یا مدیا پلیر کلاسیک بود. این مدیا پلیر، دقیقا شبیه به مدیا پلیر قدیمی ویندوز است و برای هواداران آن ساخته شده است. در طی این چند سال، نسخه های مختلفی از این مدیا پلیر قدتمند ارائه شده است. در این مطلب می توانید جدیدترین نسخه از Media Player Classic ، یعنی نسخه 1.6.4 را که هفته پیش منتشر شده است دانلود کنید.

http://s5.picofile.com/file/8118454526/41.gif

نرم افزار پخش کننده تمام فرمت های صوتی و تصویری - VLC Media Player 2.1.0

 

 

جدیدترین نسخه از این نرم افزار پخش کننده صوتی و تصویری، یعنی VLC Media Player 2.1.0 منتشر شد.

 

به دنبال یک نرم افزار سبک و همه کاره برای پخش فیلم در کامپیوتر خود هستید ؟ VLC Media Player را از دست ندهید !

نرم افزار VLC Media Player همانطور که از اسمش پیداست، پخش کننده فایل های مالتی مدیا است. انواع فرمت های صوتی، تصویری، عکس، فیلم، فلش و ... خلاصه فرمتی نیست که VLC آن را پخش نکند. اما نرم افزار مدیا پلیر VLC بیشتر شهرت و محبوبیت خود را به خاطر توانایی پخش فایل های ویدیویی (فیلم) به دست آورده است.

http://s5.picofile.com/file/8118454526/41.gif